Що робити, якщо у лікарнях відмовляють у безкоштовних послугах чи ліках

Що робити, якщо у лікарнях відмовляють у безкоштовних послугах чи ліках -

Що робити, якщо у лікарнях відмовляють у безкоштовних послугах чи ліках - фото: pexels.com

Події
31 травня 2022 17:22

Окремі медичні послуги та лікарські засоби мають надаватися пацієнтам безкоштовно. Це гарантує держава в рамках Програми медичних гарантій.

У Національній службі здоров’я України відмічають, що війна не є причиною, по якій з пацієнта можуть вимагати гроші за надані послуги або ліки. Тому якщо ви переконались, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безкоштовними, зверніться з офіційною скаргою.

Алгоритм подання скарги такий:

  • Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика;
  • Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні. Або до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто є власник;
  • Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ: через контакт-центр або на поштову адресу місто Київ, проспект Степана Бандери, 19, індекс 04073, або на електронну адресу info@nszu.gov.ua.

Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в Facebook, Viber і Instagram. Також у нас є чат "Дніпро, підвези", де ви можете знайти собі попутників.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах