У Дніпрі частково відновлюють добудову метро: тунелі укріплять бетонним кріпленням

У Дніпрі частково відновлюють добудову метро: тунелі укріплять бетонним кріпленням -

У Дніпрі частково відновлюють добудову метро: тунелі укріплять бетонним кріпленням - фото: metro.dp.ua

Події
Сьогодні 16:15

У Дніпрі готуються до нового етапу будівництва метрополітену: КП "Дніпровський метрополітен" оголосило про намір використати частину вже виділених міжнародних коштів для укріплення майже 3,5 км тунелів.

Йдеться про завершення фінішних робіт на збудованих ділянках, зокрема біля станцій "Театральна" та "Музейна".

Будівництво дніпровського метро, що було зупинене у 2022 році після виходу з проєкту турецької компанії-підрядника, може частково відновитися. Але мова йде не про нову проходку, а про завершення вже розпочатих робіт. Зараз у пріоритеті - зміцнення конструкцій тунелів, які мають тимчасове кріплення.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.

У межах цього етапу заплановано:

  • монтаж капітального (постійного) бетонного кріплення на довжину до 3,5 км тунелів;
  • укріплення гідроізоляційного шару - він захищає тунелі від підземних вод і продовжує строк експлуатації;
  • завершення каркасу станції "Театральна" - наразі готова односклепінна конструкція;
  • роботи на станції "Музейна", яка має пілонну архітектуру та поки що лише базову підготовку;
  • підготовка до укладення бетонного моноліту товщиною до 40 см - це фінішний етап для тунелів перед введенням в експлуатацію.

Станції, про які йдеться

Наразі частково збудовані дві майбутні станції:

  • "Театральна" - готовність оцінюють приблизно у 45%. Тут уже сформовано основну односклепінну конструкцію, яка визначає майбутній вигляд вестибюля та перону.
  • "Музейна" - має лише близько 10% готовності. Архітектурно - пілонна станція, тобто з окремими несучими колонами між платформами. Поки тут підготовлені лише частини тунельних переходів.

На оприлюднених фото видно: бетонний моноліт для постійного кріплення має товщину до 40 см, з використанням спеціальних гідроізоляційних матеріалів. Такі роботи потрібні для довговічності та відповідності нормам безпеки.

У підземних спорудах залишаються інженери, які контролюють рівень води та підтримують життєздатність систем. Проєкт, попри складнощі, не згорнуто — він продовжує жити в межах доступного фінансування і підтримки міжнародних організацій.

Наступні кроки - визначення нового підрядника, затвердження календарного плану робіт та відновлення повного циклу будівництва.

Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в:

Також у нас є чат "Дніпро, підвези", де ви можете знайти собі попутників.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах