Отримай відповідь: чи правда, що посилки Укрпоштою тепер можна відправляти тільки в коробках - фото: Vgorode
Ми вже писали про оновлення у розрахунках вартості відправлень Укрпоштою у цьому році. Але нещодавно наша журналістка зіштовхнулася з ситуацією, що оператори відмовилися відправляти товари у кур'єрських пакетах, у яких зазвичай відправляли. Сказали, що пакети треба класти в їхню коробку, а та в свою чергу коштує 5 гривень. Vgorode зв'язався з пресслужбою Укрпошти, щоб роз'яснити ситуацію. Ми дізналися, чи дійсно більше не можна відправляти посилки в своїх пакетах (які спеціально створені для поштових відправлень).
Відповідь Укрпошти: Так. Відправлення може бути відправлено у своєму кур’єрському пакеті, якщо він відповідає вимогам щодо надійності та збереження цілісності відправлень та призначений для пересилання поштою. Згідно з оновленими стандартами пакування, які Укрпошта запровадила 1 листопада 2024 року, всі відправлення мають бути упаковані в міцні коробки або спеціальні поліетиленові пакети, що відповідають розмірам відправлень. Для зручності клієнтів Укрпошта надає пакети для дрібних відправлень безкоштовно.
Відповідь Укрпошти: Компанія не приймає посилки з випуклими поверхнями або з пошкодженнями, такими як вм'ятини, розриви чи плями. У разі неналежного упакування відправлення відправником, пропонується придбати та перепакувати вкладення у тару, що відповідає характеру вкладення та забезпечує його схоронність, а також можливість обробки.
Відповідь Укрпошти: Якщо клієнт впевнений в тому, що його пакування відповідає всім стандартам згідно з правилами пакування та ваги відправлення, а оператор наполягає на коробці, клієнт може звернутися на гарячу лінію – 0 800 300 545. Дзвінки приймаються щоденно з 8:00 до 22:00.
Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в:
Також у нас є чат "Дніпро, підвези", де ви можете знайти собі попутників.