Отримай відповідь: куди скаржитися на громадський транспорт у Дніпрі

Отримай відповідь: куди скаржитися на громадський транспорт у Дніпрі -

Отримай відповідь: куди скаржитися на громадський транспорт у Дніпрі - фото: dnipro.tv

Події
20 лютого 10:13

Практично кожен, хоч раз у житті, відчував на собі неприпустиму поведінку в громадському транспорті з боку водія. Vgorode розповість куди дніпрянам скаржитися на неналежне обслуговання.

Так, громадянин може оформити скаргу на перевізника, якщо зіткнувся із такими ситуаціями:

  • водій порушує ПДР;
  • водій хамить пасажирам;
  • водій не дає решту;

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.

  • водій не видає талончика;
  • водій палить у салоні;
  • водій п'є/їсть у салоні;
  • водій їде з відчиненими дверима (у літній час) та інші.

Залишити скаргу або пропозицію щодо роботи міського громадського транспорту можна на гарячу лінію міської ради:

  • (056) 732-12-12;
  • (095) 732-12-12;
  • (096) 732-12-12;
  • (073) 732-12-12.

Також є можливість написати на сторінки департаменту в соціальних мережах. Зокрема, у телеграм каналі департаменту, де можна оперативно отримати відповідь безпосередньо від відповідальних співробітників транспортних підприємств.

Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в Facebook, Viber і Instagram. Також у нас є чат "Дніпро, підвези", де ви можете знайти собі попутників.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах