Заступник начальника Патрульної поліції України розвінчав міфи про "зимову гуму" - фото: radiotrek.rv.ua
Найближчими днями в Україні прогнозується суттєве зниження температури, сніг, ожеледь.
Хто ще не встиг підготуватись - зробіть це зараз. Зимові шини, зимовий омивач, перевірте акумулятор, подбайте про наявність засобів очищення авто від снігу й обмерзання (невелика складна лопата - також може стати в пригоді, закиньте в багажник).
Олексій Білошицький, перший заступник начальника Патрульної поліції України розвінчав міфи у водіїв щодо "зимової гуми".
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.
Коли мій дід чи батя їздили на "москвичах" та "жигулях" ще за царя Панька, то не було ніяких зимових шин і все було добре.
Нормально не було. Просто іншого не було. І виходили з того, що було. Це однаково, що ходити в дерев’яних "башмаках", бо колись у них ходили й було нормально. Насправді ні дід, ні батько не відмовилися б від більшого комфорту й безпеки, якби в них була така можливість. Але її не було. Важливо, що інтенсивність руху й кількість авто в ті часи були значно (в дуже багато разів) нижчі, ніж зараз. Було більше простору й менше можливих ситуацій на дорозі. Однак, наші пращури також мали багато проблем зі снігом і ожеледдю, якими вправними водіями й механіками вони не були.
А ще вони "нарощували" гуму, коли вона зношувалась, а потім це "нарощування" відлітало цілим пластом прямо на трасі
Зимові шини такі самі, як літні і все це - маркетинг.
Ні, не такі самі. Хімічний склад літньої та зимової гуми відрізняється. Якщо не вдаватися до формул і довгого опису процесу виготовлення, то підсумувати можна так: літня шина розрахована на вищі температури і зберігає свої властивості саме за високих температур. Коли ж температура менше ніж 4-7 градусів вище нуля, літня шина починає "дубіти", втрачати еластичність і потенціал зчеплення з дорогою, замерзає і перетворюється на ковзанку.
Зимові шини мають інший хімічний склад і за низьких температур властивостей не втрачають, а отже мають добре зчеплення з дорожнім покриттям у таких умовах. Крім цього, у них і глибший протектор.
Я такий хвацький водій, що зимові шини мені не треба. Хай беруть ті, хто їздити не вміє.
Яким би хвацьким водієм, хто не був, але закони фізики ще жоден не переміг. Зчеплення з дорогою на літній шині значно гірше за низьких температур. Звідси й найдовший гальмівний шлях, як мінімум. І менш хвацький водій, але який перевзувся на зимові шини, зупиниться швидше в неочікуваній ситуації. А "хвацький молодець", скоріш за все, в’їде в нього, оскільки буде мати довший гальмівний шлях.
На позашляховику із 4х4 і на літній гумі можна їздити.
Насправді важкі позашляховики, як і інші автомобілі, потребують зимового "взуття". Через великий розмір і більшу вагу позашляховика, його керування на літній гумі буде нагадувати спуск на лижах з гори.
Можна зекономити та поставити зимові шини тільки на ведучу вісь, а іншу залишили на літній.
Насправді необхідно встановлювати зимові шини на обидві вісі для досягнення ефекту. Навіть попри те, що дадуть трохи більше зчеплення на снігу й ожеледиці, зимові шини лише на одній вісі в деяких ситуаціях можуть створити значно більше клопоту - машина легко піде в занос у тих ситуаціях, де могла б зберігати стабільність.
На фото приклади тих, хто повірив у міфи.
Не вірте в міфи, керуйте відповідально.
Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в:
Також у нас є чат "Дніпро, підвези", де ви можете знайти собі попутників.