Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування

Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування  -

Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування - фото: dniprorada.gov.ua

Події
05 жовтня 2022 15:35

У Дніпрі колцентр інспекції з питань паркування приймає та реєструє  звернення громадян як через гарячу лінію, так й електронну пошту. 

За словами начальниці відділу організаційно-аналітичної роботи, інформаційних технологій та забезпечення діяльності інспекції з питань контролю за паркуванням Дніпровської міської ради Світлани Макарової, у середньому за день до операторів колцентру надходить понад 300 дзвінків. 

Сейчас все самое оперативное в нашем Telegram-канале. Подписывайтесь, чтобы быть в курсе самой важной информации

"Серед іншого люди доповідають про порушення паркування тієї чи іншої автівки, а також часто розпитують, як сплатити штрафи, який пільговий період, як діяти у разі евакуації авто тощо. Вкотре нагадуємо: у разі тимчасового затримання транспортного засобу через злісні порушення правил паркування водій звертається на штрафмайданчик і там же є можливість сплатити штраф як готівкою, так і за допомогою безготівкового розрахунку. На сайті інспекції є багато корисних сервісів для водіїв, один з таких — особистий кабінет. Зареєструвавшись, можна переглядати інформацію щодо правопорушень, ознайомлюватися з матеріалами фотофіксації, а також сплатити штрафи", — розповіла Світлана Макарова. 

  • Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування  фото
  • Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування  фото 1
  • Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування  фото 2
  • Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування  фото 3

Понад 300 дзвінків на день: з чим найчастіше звертаються до інспекції з питань паркування фото

Водночас начальниця відділу контролю за виконанням адміністративних постанов інспекції з питань контролю за паркуванням Альона Панкратова зазначила: "Наш відділ працює над примусовим виконанням постанов, які не сплачуються водіями-порушниками добровільно. Відповідні заяви передаємо до Державної виконавчої служби. Нині за місяць передаємо 500-600 постанов. Тож порада водіям: не порушувати правил паркування, а у разі таких дій — сплачувати штрафи у пільговий період (протягом 10 днів), оскільки це на 50 % дешевше".

Довідка. Телефон колцентру інспекції з питань контролю за паркуванням 068-578-04-37. Сайт, електронна пошта для звернення громадян — dpparkcontrol@gmail.com.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах