Чому старий Ланос — це проблема
Причина 1 — корозія кузова
Головна критична зона — кузов. Більшість власників цього народного авто воліє не витрачатися на криті місця паркування. Якщо машина роки і роки стояла на вулиці, іржа на крилах, арках або порогах — обов'язкова річ. А серйозні кузовні роботи можуть обійтись дорожче, ніж сам автомобіль.
Причина 2 — моральне старіння салону й електроніки
Навіть після капітального ремонту Lanos не стане тихішим, комфортнішим або безпечнішим. У базовій комплектації Lanos не має жодної подушки безпеки, ABS, систем стабілізації чи контролю тяги. В екстреній ситуації це може коштувати дуже дорого — буквально. Не менш важливий і комфорт. У 2000-х кондиціонер вважався опцією, а шумоізоляція — розкішшю. Якщо встановлювати це спеціально, витраченої суми вистачить, щоб покрити різницю між ланосом і сучаснішим авто.
Причина 3 — втрата ліквідності
Навіть в гарному стані Daewoo Lanos не варто розглядати як актив, що можна вигідно перепродати. Якщо ви купуєте двадцятирічний автомобіль і плануєте вкладатися в його ремонт, варто розуміти: через 3–5 років шансів продати його за пристойну суму майже немає. Попит на такі машини постійно зменшується, покоління, яке їх цінувало, поступово переходить на новіші моделі, а молодь радше купить щось компактніше, економніше або навіть електричне. Вкладаючи в Ланос зараз, краще змиритися, що це — витрати без фінансової віддачі в майбутньому.
Чому Ланосу варто дати шанс
Якщо уважно перевірити кузов під час покупки, не мати великих вимог до комфорту, не боятися аварій і не розглядати авто як інвестицію, Ланос може стати вдалим рішенням транспортної проблеми. Більшість запчастин — прості й дешеві, а механіки добре знають це авто і не беруть зайвих грошей за поточні ремонти. Крім того, Lanos — ідеальний «робочий» автомобіль або варіант для навчання. Його не шкода експлуатувати щодня, не переживаючи за кожен скол. Витрачатися чи ні — залежить від стану конкретного авто. Якщо кузов живий, а мотор працює рівно, машина може ще довго служити.