У Дніпропетровській області розпочали бета-тестування подання онлайн-заяв на соціальні послуги

У Дніпропетровській області розпочали бета-тестування подання онлайн-заяв на соціальні послуги -

У Дніпропетровській області розпочали бета-тестування подання онлайн-заяв на соціальні послуги - фото: lexinform.com.ua

Події
01 липня 17:32

Сьогодні, 1 липня, розпочалось бета-тестування функціонала електронного кейс-менеджменту, який дозволяє подавати онлайн-заяви на соціальні послуги.

В Мінсоцполітики повідомили, що перш можливість електронного подання заявок запрацює по всій Україні, можливості функціонала випробують у Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській областях.

Подати заяву на одну або декілька соціальних послуг, відстежувати статус свого звернення, планувати розподіл навантаження між працівниками та подавати звітність в е-формі – ці та інші функції протягом 3-х місяців тестуватимуть представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та надавачі соціальних послуг Вінниччини, Дніпропетровщини, Полтавщини та Черкащини. Для цього в кожній області обрали 15 територіальних громад.

- Розробили цифрове рішення для усіх учасників, які залучені до процесу надання соціальних послуг. Простий спосіб звернення за послугою і опрацювання, зручна електронна оцінка потреб, усі призначені послуги відображаються в особистому кабінеті. Прагнемо залишити в минулому безкінечні черги, довідки, звіти та очікування, а натомість увесь "зекономлений" час спрямувати на людину або родину, яка потребує соціальної підтримки. Досвід першопрохідців буде для нас дуже цінним, - роз'яснила Міністерка соціальної політики Оксана Жолнович.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.

Напередодні бета-тесту понад пів тисячі фахівців пройшли спеціальне навчання, як працювати з функціоналом. Крім того, Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), організувало серію регіональних заходів "Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент". В її межах учасники вперше знайомилися із функціоналом, зокрема, з процесами як створення та подання заяви, прийняття рішення і перегляду справи.

- До запуску нового функціонала ми ретельно готувалися, адже розуміємо важливість цієї справи. Багато спілкувалися із фахівцями у регіонах, збирали їхні пропозиції щодо вдосконалення версії, яку зараз тестуватимуть. Тим часом наша команда вже працює над оновленням, щоб працювати з функціоналом було ще простіше та зручніше, - поділився Костянтин Кошеленко, заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.

Функціонал електронного кейс-менеджменту реалізували за підтримки міжнародних партнерів, а саме: технічної Всесвітньої продовольчої програми ООН (WFP), експертної Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та методологічної Програми розвитку ООН (UNDP).

Будьте в курсі останніх новин – підписуйтесь на наші сторінки в Facebook, Viber і Instagram. Також у нас є чат "Дніпро, підвези", де ви можете знайти собі попутників.

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах