Все про власні торгові марки: у чому переваги private label для споживачів
Співвідношення якості та доступної ціни — один із найважливіших факторів, який впливає на рішення купити той чи інший товар. Саме через це щороку зростає популярність власних торгових марок серед українців. За статистикою, у 2022 році обсяг продажів товарів ВТМ зріс майже на 7% у світі та на 13% в Україні.
Почнемо з того, що ж таке ВТМ або Private Label? Це лінійка продуктів та товарів, яка створена на замовлення торговельної мережі та продається під її ексклюзивним брендом. Ця практика поширена в усьому світі, а найбільш активно її використовують саме в роздрібній торгівлі. Наприклад, мережа супермаркетів VARUS запустила свою першу власну торгову марку ще у 2010 році. Відтоді асортимент товарів ВТМ у мережі розширився та зараз налічує сотні різноманітних позицій.
У чому ж особливості власних торгових марок, як мережі вибирають постачальників для цих категорій та в чому перевага ВТМ перед іншими брендами — на ці та інші питання відповімо в статті.
Товари Private Label для ритейлерів виробляють як українські, так і закордонні підприємства. Наприклад, VARUS найчастіше працює з великими перевіреними підприємствами, де виготовляють продукцію відомих брендів. Менеджери VARUS налагоджують партнерство, дегустують продукт, обговорюють умови, перевіряють всі необхідні документи. Далі відбувається магія — і ось поруч з товарами популярних брендів уже фасується продукція власної торгової марки VARUS.
Співпрацює компанія також і з маленькими виробництвами, але тільки за умови проходження ними належної сертифікації та наявності всіх документів відповідності стандартам якості.
“Для нас важливо, щоб клієнти VARUS отримували тільки товари найкращої якості. Перед тим, як продукція потрапить на полиці магазинів, а звідти — у кошик клієнта, її обов’язково дегустують та тестують. Відділ якості VARUS перевіряє склад товарів на відповідність вимогам та законодавству України”, — розповідає керівниця відділу розробки ВТМ Ганна Бурцева.
У мережі супермаркетів VARUS представлені 9 власних торгових марок, які налічують близько двох тисяч товарних позицій. Отже, на полицях магазинів VARUS ви знайдете:
Низький ціновий сегмент (перша ціна):
Середній ціновий сегмент:
Одна із головних переваг товарів ВТМ — їхня доступність. Ну і, звісно, великий асортимент. Наприклад, продукція Private label VARUS налічує сотні товарів на будь-який смак та гаманець. Лінійки власних торгових марок постійно поповнюються новинками, щоб подбати про потреби та вподобання всіх клієнтів мережі: від найменших гостей до найвибагливіших гурманів.
“Продукція власних торгових марок VARUS — це завжди про економію. ВТМ дозволяє клієнтам придбати улюблені товари українських та закордонних виробників без переплат за рекламу та бренд. При цьому в якості продуктів ми не допускаємо компромісів та пропонуємо своїм клієнтам тільки найкраще”, — коментує Ганна Бурцева.
Особливе значення має те, що купувати товари ВТМ відомих мереж — безпечно, адже їхня якість гарантується. До слова, VARUS співпрацює тільки з перевіреними виробниками та підприємствами, які зарекомендували себе як надійного партнера, товари яких виготовляються за всіма стандартами законодавства України та пройшли ретельні перевірки на всіх рівнях. Тож, купуючи продукцію ВТМ відомих торговельних мереж, можна бути впевненим, що якість продукції буде відповідати вашим очікуванням.