Відключення комунальних послуг: коли це законно і що робити споживачам.
Відключення комунальних послуг: коли це законно і що робити
Комуналка
27 вересня 18:11
Відключення комунальних послуг: коли це законно і що робити споживачам. Фото: wallpapers.99px

В Україні постачальники комунальних послуг не мають права залишити споживачів без світла, води чи тепла без законних підстав. Про те, у яких випадках можливе відключення та як захистити свої права, Vgorode розповів юрист практики банкрутства та реструктуризації ЮК “Приходько та партнери” Ілля Колесник.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Електроенергія

  • несплату рахунків (після письмового попередження);
  • самовільне підключення або втручання в електромережу;
  • аварійні ситуації чи планові ремонти.

Вода та водовідведення

  • борги після попередження;
  • аварія чи проведення ремонтних робіт.

Газ

  • заборгованість;
  • виявлення витоку чи небезпечних порушень правил користування (тут відключення можливе навіть без попередження);
  • самовільне підключення.

Тепло

  • наявність боргу після повідомлення;
  • аварії або профілактичні роботи;
  • завершення опалювального сезону за рішенням місцевої влади.

Загальні правила

- Якщо у мешканців незаконно відключили газ, воду чи електроенергію, вони мають право вимагати відновлення послуг та компенсації. Головне — зафіксувати факт відключення та звернутися у відповідні органи, — пояснив Ілля Колесник.

У всіх випадках постачальники не можуть припиняти послуги без попередження, за винятком аварій чи ситуацій, що становлять загрозу безпеці. Якщо ж відключення відбулося з порушенням процедури, споживач має право оскаржити його в НКРЕКП або в суді.

Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах