В "Укрзалізниці" анонсували нові послуги, які з’являться у поїздах, що прямують із Запоріжжя та Кривого Рогу.
Як повідомили у пресслужбі "Укрзалізниці", компанія починає поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у своїх поїздах. Зазначається, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який пропонують для перевезень європейських дипломатів.
У рамках пілотного проекту у перших двох поїздах тестуватимуть наступне:
- мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів;
- замість кускового мила для рук – якісна піна в зручних автоматичних дозаторах;
- більш зручні тримачі для туалетного паперу та новий папір;
- одноразові накладки на унітази;
- дозатори паперових рушників;
- пасажирам пропонуватимуть скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.
"Пілотні" вагони з’являться на наступних рейсах:
- №75/76 Кривий Ріг –Київ;
- "Потяг до перемоги" (до 13 вересня на маршруті №31/32 Запоріжжя — Львів).
У цих вагонах будуть розміщені QR-коди, за допомогою яких пасажири зможуть поділитися своїми відгуками щодо нового сервісу.