Практично кожен, хоч раз у житті, відчував на собі неприпустиму поведінку в громадському транспорті з боку водія. Vgorode розповість куди дніпрянам скаржитися на неналежне обслуговання.
Так, громадянин може оформити скаргу на перевізника, якщо зіткнувся із такими ситуаціями:
- водій порушує ПДР;
- водій хамить пасажирам;
- водій не дає решту;
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації.
- водій не видає талончика;
- водій палить у салоні;
- водій п'є/їсть у салоні;
- водій їде з відчиненими дверима (у літній час) та інші.
Залишити скаргу або пропозицію щодо роботи міського громадського транспорту можна на гарячу лінію міської ради:
- (056) 732-12-12;
- (095) 732-12-12;
- (096) 732-12-12;
- (073) 732-12-12.
Також є можливість написати на сторінки департаменту в соціальних мережах. Зокрема, у телеграм каналі департаменту, де можна оперативно отримати відповідь безпосередньо від відповідальних співробітників транспортних підприємств.