Аналітика витрат і статистики покупок: які сервіси найбільш популярні у мобільному застосунку VARUS

Аналітика витрат і статистики покупок: які сервіси найбільш популярні у мобільному застосунку VARUS

За даними Kantar, понад 60% українців здійснюють покупки за допомогою мобільних пристроїв. Так, всі ми все частіше користуємось онлайн-сервісами для вирішення щоденних завдань. У таких умовах використання цифрових інструментів стає не опцією, а нагальною необхідністю для бізнесу, зокрема й ритейлу.

За час свого існування мобільний застосунок VARUS перетворився на найбільш ефективний канал комунікації мережі зі своїми клієнтами. Тільки за останній рік кількість унікальних користувачів застосунку збільшилась вдвічі. Щомісяця застосунок охоплює понад 220 000 унікальних користувачів, щотижня — 135 000, а щодня — 45 000 унікальних користувачів. В середньому клієнти проводять у застосунку VARUS 1,40 хвилини, а сканують його на касах магазинів майже 1 млн людей.

Які зручності є в мобільному застосунку

Можна сміливо сказати, що наразі мобільний застосунок VARUS є основним каналом комунікації з клієнтами. За допомогою цього інструменту мережа VARUS комунікує з великою кількістю своїх покупців про будь-які нововведення, акційні пропозиції, партнерські програми та інші новини компанії. 

Клієнти VARUS вже оцінили зручність сервісів застосунку та навряд відмовляться від нього. До речі, мобільний застосунок мережі VARUS серед інших українських торгових мереж займає топові позиції за частотою скачувань та отримує схвальні відгуки користувачів — за останні два роки рейтинг мобільного застосунка VARUS виріс з 3.7 до 4.7 на App Store, та до 4,6 в середньому на Google Play.

Популярність мобільних застосунків в Україні щорічно зростає, а майже всі власники смартфонів користуються різними додатками. Розуміючи цю тенденцію, мережа VARUS активно розвиває власні онлайн-сервіси та інвестує кошти в постійне оновлення їхнього функціонала.

Последние новости