Дніпро має намір звернутися до посольства Туреччини та інших міжнародних бізнес-спільнот через те, що компанія Limak, яка займалася будівництвом метрополітену не завершила роботи та покинула територію.
Як повідомляє міський голова Дніпра Борис Філатов, у перші дні повномасштабного вторгнення РФ турецька компанія Limak, що мала завершити добудову метрополітену, покинула майданчики, забравши персонал, техніку та документи.
Сейчас все самое оперативное в нашем Telegram-канале. Подписывайтесь, чтобы быть в курсе самой важной информации
Усі порушення зафіксувала міжнародна польська компанія ILF, яка технічно наглядає за будівництвом підземки у місті.
Водночас, місто шукає альтернативні способи вирішення проблеми та закінчення будівництва, коли з'явиться така можливість.
Історія будівництва Дніпровського метрополітену:
- Будівництво Дніпровського метрополітену розпочали у 1981 році. Відкриття було заплановане на 1991 рік, але відбулося 29 грудня 1995-го. Тоді відкрили одну лінію – Центрально-Заводську, на якій побудовано шість станцій та довжина якої становила 7,8 кілометра.
- У 2016 році вирішили збільшити протяжність метро та добудувати три станції у центрі міста. У липні 2016 року турецька компанія Limak перемогла у міжнародному тендері на будівництво метро в Дніпрі, винайнявши як субпідрядників "Днепрометробуд" і «Київметробуд». За виконанням робіт по проєкту слідкувала польська компанія ILF Consulting Engineers з представництвом в Дніпрі.
- Європейський банк реконструкції та розвитку надав кредит на будівельні роботи у розмірі 304 млн євро. Ці гроші місто отримувало частинами у вигляді субвенцій з держбюджету.
- Після закінчення будівництва у 2021 році довжина метро мала збільшитися з 7,8 до 11,1 км.
У 2017 році метро планували побудувати до 2021 року. Заступник міського голови Михайло Лисенко на своїй сторінці в Instagram повідомляв, що нові станції будуть відкриті у березні 2023 року.
Раніше, ми писали про те, що Кабмін планує виділити більше 500 мільйонів гривень на будівництво метро у Дніпрі.