Із травня у мешканців Дніпропетровщини змінився постачальник газу. Перехід відбувся автоматично – укладати додаткові договори не потрібно. Після переходу на нового постачальника, споживачам радять звернутися до контакт-центру Товариства для актуалiзацi контактної iнформацiï.
У міській раді Дніпра також розповіли, чи змінилася ціна на газ, коли можна оплачувати рахунки, що робити з переплатою, як оплатити послуги спожитого газу та дали відповіді на інші популярні запитання.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ вiдповiдно до річного тарифного плану "Фіксований" за ціною 7,96 гривень за кубічний метр (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
З якої дати слід оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК "Нафтогаз України". Оплати за газ, отримані до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв'язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механiзму переведення коштів між компаніями не існує. Водночас споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, потрібно виконати такі дії:
- написати заяву на повернення переплати;
- додати копію паспорта, ідентифiкацiйного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
- надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки. Перший від ГК "Нафтогаз України" за спожитий газ. Другий – від місцевих операторiв газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.
Водночас мешканців просять інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компанiй, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки треба повідомляти листом на пошту "Нафтогазу" – тут.
Чи зберігся мій номер особового рахунку?
Нi, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:
- на сайті "Нафтогазу" – тут, на сторінці "Дізнатись номер рахунку";
- у чатботах GASUA y Viber, Telegram та NaftogazGasSupply y Facebook, Messenger;
- на квитанції, яку доставить "Укрпошта";
- у контакт-центрi Товариства.
Як оплатити послуги спожитого газу?
Пропонується кілька зручних способів оплати рахунку:
Онлайн:
- в особистому кабінеті споживача на сайті "Нафтогазу" – тут;
- у чатботах GASUA y Viber, Telegram та NaftogazGasSupply y Facebook Messenger;
- через сайти та мобiльнi застосунки банків;
- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто:
- через платіжні термінали самообслуговування;
- у вiддiленнях банку, Укрпошти або "Нової пошти".
Також усi споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку "Нафтогазу" – тут, або до контакт-центру Товариства за телефонами: 066-30-02-888; 098-30-02-888; 093-30-02-888.