Классическая гимназия имени Кирилла и Мефодия №136

улица Космонавтов, 10

728-21-04, 728-08-94, 728-78-78

http://nvo136.dnepredu.com/

Директор - Письменный Валерий Борисович

Рейтинг заведения

3.0

# 33 из 50 предприятий в рейтинге категории Школы

Навчально-виховне об’єднання № 136 "Класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад – валеологічний центр" м. Дніпропетровська – експериментальний навчальний заклад Міністерства освіти і науки України з теми "Школа культури здоров’я Європейської мережі шкіл сприяння здоров’ю як модель Школи майбутнього в контексті Європейської інтеграції України".

Основна мета дослідження – розроблення інноваційної моделі навчального закладу Школи культури здоров’я – Школи майбутнього, яка через пошук ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг та механізму їх надання спрямовує свою діяльність на вдосконалення національної системи загальної середньої освіти в умовах інтеграції України в світовий освітній простір і налаштована на випереджувальний характер розвитку своєї власної освітньої системи.

Навчальний заклад заснований в 1987 році як середня загальноосвітня школа. З 1992 року реформований у гімназію № 136, а з 2005 року – у навчально-виховне об’єднання. НВО № 136 є закладом міського підпорядкування, фінансується з міського бюджету.

В закладі навчається 792 учнів у 1-11 класах та дошкільному відділенні: 4 групи в дошкільному відділенні з 12-годинним перебуванням дітей; 1-4 класи початкової школи; 5-9 класи – універсального напрямку; 10-11 – профільні класи.

За експериментом виходимо на такі результати:

- розроблені концепція та модель навчального закладу Школа культури здоров’я – Школа майбутнього;

- проведено серію тренінгових занять з метою підготовки тренерів з впровадження в освітній процес НВО № 136 інтегрованого курсу "Європейська інтеграція України";

- розроблена та впроваджена в практику роботи вчителів початкової школи Програма діагностичної технології формування культури мислення школярів через інтелектуальну культуру вчителя;

- розроблена програма інтегрованого курсу "Європейська інтеграція України" для учнів 1-4 класів початкової школи;

- у навчально-виховний процес впроваджені наступні чинники сучасних засад Європейського Союзу: учень-індивідуальність і суб’єкт навчально-виховного процесу; домінування оперативних цілей, змісту освіти, пристосованих до психофізичних можливостей учня, активізаційно-творчих методів, урізноманітнених форм діяльності; заняття цікаві, захоплюючі, а отримані знання тривалі, ґрунтовні, системні, потрібні для подальшого процесу навчання; навчальні програми, підручники спрямовані на набуття знань (компетенцій) учнів, підтримують креативний стиль мислення та діяльності й базуються на їхніх природних можливостях;учитель навчально-виховного об’єднання – новатор, професіонал, який постійно вдосконалює організаційну та педагогічну культуру, особистісні якості, цінності та педагогічну компетентність; співпраця школи з сім’єю, з локальним середовищем у процесі навчання та виховання учнів; учень – активний учасник позакласних, позашкільних заходів; розвиток творчих здібностей учнів; відсутність другорічництва, підтримка учня в процесі переходу з класу в клас; пріоритет педагогіці гри, театралізації, комп’ютерному забезпеченню, тренінгу розвитку творчості;

-   з метою розвитку внутрішньої мотивації в учнів до навчальної праці та творчої діяльності складений загально шкільний план позаурочної предметної роботи науково-методичних кафедр;

-  сплановані заняття методичних шкіл щодо оволодіння вчителями технологіями аналізу та самоаналізу навчальних занять як інструменту оцінки результативності оволодіння інноваційними педагогічними технологіями;

-    розроблена програма сприяння розвитку інтелектуальних та креативних здібностей гімназиста.

КОМПАНИИ РЯДОМ

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0

0.0